Rodríguez, Bàrbara

Tècnica superior en joieria artística per l’Escola d’Art La Industrial de Barcelona (2010), graduada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona (2016), Màster en Educació Interdisciplinària de les Arts (2018) i Màster en Formació al Professorat (2023) per la Universitat de Barcelona. Paral·lelament, es forma en diversos cursos de formació no reglada de teatre experimental i clown, a Barcelona (2012-2014) i a Nàpols, Itàlia (2015).

Inicia la seva carrera com a professional dins de l’àmbit de l’educació no formal l’any 2015 col·laborant en diversos projectes de divulgació de la cultura audiovisual amb la Cooperativa d’iniciativa social Drac Màgic de Barcelona. Actualment, combina la seva tasca docent a l’Escola d’Art d’Olot amb el desenvolupament de recursos pedagògics en col·laboració amb la cooperativa Cultural Rizoma de Celrà.

Des del 2019 du a terme un projecte artístic propi que s’emmarca dins de les arts escèniques i la cultura popular del nostre territori en clau contemporània. Podeu consultar-lo a la seva pàgina web www.lamaletaproject.com