CONVENIS INTERNACIONALS

INTERNACIONAL

L’Escola d’Art d’Olot forma part del Projecte GI-AB (projecte europeu d’intercanvi cultural, econòmic i comercial, entre Girona i Abruzzo). L’objectiu principal del projecte cultural és conèixer, descobrir i promocionar la tècnica de la pintura al fresc, procediment pictòric mural per excel·lència emprat des de temps remots.

El passat mes de desembre de 2011, el professor italià, Vico Calabró, va venir a l’escola a difondre aquesta tècnica, amb un curs monogràfic d’una setmana. La primera setmana de setembre del curs 2012-13, els alumnes han viatjat a Itàlia participant en el concurs on la temàtica tractada és la recollida de l’oli i el vi. La superfície pintada va ser d’uns 20 m2.

El projecte obre una porta als alumnes, que han trobat en la pintura al fresc un mitjà d’expressió artística i una via per introduir-se al món laboral. Aquest fet confirma la continuïtat en un nou treball que es durà a terme a Polònia el proper mes d’abril de 2013.