POLÍTICA LEGAL I PRIVACITAT

Informació bàsica sobre la protecció de dades:

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable: Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot

Finalitat: Gestió de les peticions realitzades a través del Lloc Web i, si escau, de l’enviament de les comunicacions comercials electròniques.

Legitimació: Consentiment de l’interessat.

Destinataris: Es podran cedir dades a Zip Zap Social PR SL, Dropbox, Google.

Drets: Accedir, rectificar, suprimir i oposar-se, així com altres drets, tal com s’explica a continuació, en aquesta mateixa pàgina.

Qui és el Responsable del Tractament de les seves dades personals?

Identitat: Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot

Domicili social: c/ Pare Antoni Soler, 1 Olot

C.I.F. nº: Q6755285A

Email: ea-escolartolot@xtec.cat

Telèfon: 972 262 403

Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?

Tractem la informació que ens facilita l’usuari amb la finalitat de gestionar les sol·licituds d’informació realitzades a través del Lloc web i, si escau, enviar-li comunicacions comercials que puguin ser del seu interès.

Per quant temps conservarem les seves dades?

Les dades personals proporcionades es conservaran mentre no se sol·liciti la seva supressió per l’usuari.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal per al tractament de dades és el consentiment de l’usuari prestat mitjançant l’acceptació de la clàusula de tractament de dades.

En els formularis del Lloc web, serà necessari que l’usuari empleni els camps marcats com a “obligatoris”. Si no es faciliten totes les dades de caràcter personal requerits per l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot, podria implicar una incompleta atenció de la sol·licitud requerida.

L’usuari haurà de comunicar a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot les seves dades personals actuals a fi que la informació continguda en els seus fitxers estigui actualitzada i sense errors.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

Les dades poden comunicar-se a empreses del Grup, per a les mateixes finalitats referides anteriorment. A més, les dades podran allotjar-se en proveïdors dels EE.UU adherits al “Privacy Shield”, en condicions de màxima seguretat i confidencialitat.

Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades personals?

L’usuari pot exercir el seu dret d’accés a les dades personals, així com sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats que van ser recollides. També podrà sol·licitar la limitació, portabilitat i oposició del tractament de les seves dades, en determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular.

Igualment, té dret a revocar el seu consentiment en qualsevol moment sense que això afecti de forma retroactiva al tractament de dades personals realitzat fins a aquest moment.