Missió i Visió

Missió:

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot és un centre públic d’ensenyament d’arts i disseny post obligatoris (Batxillerat d’Arts, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior d’Arts Plàstiques i Disseny i Estudis Superiors de Disseny) del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L’Escola d’Art i Superior de Disseny és un espai de trobada de tradició, tecnologia, coneixement i recerca orientat a la formació competencial i de professionals de les arts plàstiques i el disseny que responguin a les demandes del mercat laboral i de la nostra societat.

Visió:

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot vol consolidar:

• una proposta educativa singular basada en l’èxit educatiu, el treball competencial i per projectes
  • la integració del centre amb el seu entorn.

De tal manera que l’escola es converteixi en un centre de referència dels ensenyaments d’arts i disseny de Catalunya assolint un compromís amb

• la formació professional i per competències de l’alumnat
  • la participació, implicació i compromís de l’equip humà
  • un alt grau d’inserció laboral de l’alumnat.

Som un espai de trobada de tradició, tecnologia, coneixement i recerca orientat a la formació competencial i de professionals de les arts plàstiques i el disseny que responguin a les demandes del mercat laboral i de la nostra societat.

La formació s’imparteix en horari de matins, fet que permet als alumnes compaginar millor els estudis amb la feina als despatxos professionals a les tardes. Els estudis s’imparteixen sempre en grups reduïts amb l’objectiu de garantir una atenció i formació personalitzada.

Oferim pràctiques formatives no laborals per als alumnes en empreses o institucions a nivell nacional i també en d’altres països de la Unió Europea, i aconseguim un gran nivell d’inserció laboral dels nostres alumnes.

Els alumnes poden gaudir de la qualitat de vida d’una ciutat com Olot, amb uns preus de l’habitatge molt més assequibles que a les grans ciutats, així com un entorn natural privilegiat per fer esport.

Organitzem visites d’obres i visites a industrials del sector, així com viatges centrats en interiorisme i arquitectura a ciutats com Nova York, Chicago, Tòquio o Berlin.