BATXILLERAT D’ARTS

SECRETARIA

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT D’ARTS 2024/2025

(pendent de publicació)

1r) DATES DE PREINSCRIPCIÓ:

Trobeu tota la informació de preinscripció a la web del Departament d’Educació:

>> Preinscripció batxillerat 2024/25

També us facilitem informació en aquest document que us ajudarà per realitzar la preinscripció:

>> Orientacions preinscripció batxillerat d’arts 2024/25

Només en el cas que no pugueu realitzar la preinscripció telemàtica, us atendrem presencialment. Cal demanar cita prèvia per telèfon amb antel·lació.

Publicació de l’oferta de places i de les llistes d’acord amb el calendari de preinscripció 2024/25:

• Oferta de places de batxillerat d’arts 2024/25
  • LLista baremació provisional batxillerat d’arts 2024/25
  • LLista baremació definitiva batxillerat d’arts 2024/25
  • LLista ordenada batxillerat d’arts 2024/25
  • LLista alumnes assignats al centre 2024/25
  • LLista alumnes preinscrits al centre 2024/25

2n) DATES DE MATRICULACIÓ:

Aquest procediment de matrícula que serà en format telemàtic. Els alumnes amb plaça assignada rebreu un correu electrònic al correu que vàreu indicar a la sol·licitud de preinscripció amb tota la informació de com realitzar-la.

També us atendrem presencialment per cita prèvia si és necessari durant els dies — de juny. Cal demanar cita prèvia per telèfon i aportar tota la documentació necessària.

Molt important: Si la matrícula no es realitza en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades