Batxillerat d’arts
i Batx+APGI

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT D’ARTS 2021-2022

1r) PREINSCRIPCIÓ: de l’11 al 17 de maig de 2021

> Trobeu tota la informació de preinscripció a la web del Departament d’Educació:

Preinscripció batxillerat 2021-2022

> També us facilitem informació en aquest document que us ajudarà per fer la preinscripció:

Preinscripció batxillerat d’arts 2021/22

Només en el cas que no pugueu realitzar la preinscripció telemàtica, us atendrem presencialment. Cal demanar cita prèvia per telèfon amb antel·lació.

Publicació de l’oferta de places i de les llistes d’acord amb el calendari de preinscripció 2021/22:

OFERTA FORMATIVA:  Batxillerat d’arts combinat (Batxillerat + CFAM Assistència Producte gràfic imprès) Cal fer inscripció a les proves d’accés específiques a cicles d’arts plàstiques i disseny de grau mitjà i fer la preinscripció del cicle d’APGI. No s’ha de fer preinscripció de batxillerat d’arts (hi haurà places reservades)

Podeu fer consulta a secretaria en relació al calendari i procediment d’accés al batxillerat combinat.

2n) MATRICULACIÓ: del 12 al 16 de juliol de 2021

Us informarem del procediment de matrícula que serà telemàtic. Els alumnes amb plaça assignada rebreu un correu electrònic de la secretaria de l’escola informant-vos de com realitzar-la.

També us atendrem presencialment per cita prèvia si és necessari durant els dies 13 i 14 juliol. Cal demanar cita prèvia per telèfon amb antel·lació.

Molt important: Si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades