Collmalivern, Gemma

FORMACIÓ

Llicenciada en Psicologia el 2007 a l’UDG, llicenciada en Psicopedagogia l’any 2010 a l’UOC, graduada en Mestre d’Educació Infantil el 2019 a l’UNIR.

Postgrau en Hipnosis Clínica el 2007 a l’UB. Màster en Intervenció en Dificultats d’Aprenentatge el 2010 a ISEP. Tècnic en Psicomotricitat el 2011 a Formació Universitària.

Altres formacions en: cursos educació emocional, TDAH, trastorns de l’aprenentatge, logopèdia, el dol, trastorns mentals, trastorns de la conducta alimentària, treball per projectes, aprendre a aprendre…

ACTIVITAT PROFESSIONAL

L’activitat professional sempre ha estat vinculat en el món de la psicologia educativa en l’àmbit privat fins fa uns anys que em vaig embarcar en l’àmbit públic.

DOCÈNCIA

Els anys 2015, 2016 i 2017 professora en el Postgrau en Trastorns en l’Aprenentatge i el Comportament i Intervenció Psicoeducativa de la UDG.

Des de l’any 2017 professora d’Orientació Educativa a l’escola d’Art d’Olot, escola d’art de Vic i escola d’Art de Tàrrega.

ALTRES

Articles publicats:

• Alumnat amb dificultats específiques en el desenvolupament de la lectura. Revista el Traç de la Garrotxa al juny 2012.

• El pla de parentalitat: pensant en el benestar dels fills. Iurisplanfamília. Novembre de 2012.