Una Formació Professionalitzadora Que Facilita L’accés A L’entorn Laboral

Una formació professionalitzadora que facilita l’accés a l’entorn laboral

Vols aterrar al món laboral amb totes les garanties? A l’Escola d’Art d’Olot oferim una formació professionalitzadora que s’adapta a les demandes i necessitats del mercat laboral. L’alumnat realitza la seva etapa de formació a partir de projectes reals, seguint la metodologia del Learning by doing

Els alumnes participen, gràcies a les sinergies amb institucions, empreses i entitats d’Olot i l’entorn, en projectes reals que li seran molt útils en la seva inserció al món professional.

A més, l’Escola d’Art d’Olot compta amb una extensa llista d’empreses i organitzacions, on els alumnes duen a terme les seves pràctiques. També proporcionem convenis formatius no laborals per als alumnes en empreses i/o institucions a escala nacional, així com en altres països de la Unió Europea.

L’oferta formativa de la nostra escola està formada pels següents estudis: Batxillerat d’arts, Batxillerat d’Arts + APGI (Grau mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Imprès), Cicles Formatius de Grau Mitjà (APGI i Revestiments Murals), Cicles Formatius de Grau Superior (Gràfica Publicitària, Decoració, Fotografia, Il·lustració, Escultura aplicada a l’espectacle  i Models 3D, Motlles i Art Toys).

Si vols saber més coses de l’Escola d’Art d’Olot, només cal que contactis amb nosaltres!