Consulta El Calendari D’accés Als Cicles Formatius De Grau Superior

Consulta el calendari d’accés als cicles formatius de grau superior

Vols estudiar un cicle formatiu de grau superior d’arts plàstiques i disseny? El calendari d’accés a les formacions de l’Escola d’Art d’Olot ja està disponible.

L’Escola d’Art d’Olot compta amb una dilatada trajectòria en l’ensenyament de les arts plàstiques i el disseny basada en la qualitat i l’excel·lència. Oferim una amplia oferta formativa reglada amb preus públics fixats pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Els futurs estudiants poden optar pels Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) de Gràfica Publicitària, Decoració, Fotografia, Il·lustració, Escultura Aplicada a l’Espectacle i  Models 3D, Motlles i Art Toys.

Per accedir als cicles formatius superiors d’arts plàstiques i disseny cal seguir el calendari adjunt tot i que cal tenir en compte les dates proposades són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Inscripció a les proves d’accés dels cicles formatius de grau superior

Els alumnes amb requisits acadèmics només hauran de realitzar les proves específiques, mentre que els alumnes sense requisits s’examinaran de les comunes i específiques.

La inscripció a les proves d’accés s’ha de realitzar del 13 al 21 de maig de 2020.

El pagament de la taxa es farà fins al 22 de maig abans de les 22h.

Llista provisional d’admesos i exclosos: a partir del 5 de juny de 2020

Presentació de la documentació mitjançant un correu electrònic a la bústia corporativa del centre seu triat per fer la prova: del 8 al 18 de juny de 2020

Llista definitiva d’admesos i exclosos: a partir del 19 de juny de 2020

Prova

Part comuna: 29 de juny de 2020. Properament es publicarà l’hora de convocatòria

Part específica: 30 de juny de 2020. Properament es publicarà l’hora de convocatòria

Qualificacions provisionals: a partir del 8 de juliol de 2020

Termini per presentar reclamacions mitjançant un correu electrònic a la bústia corporativa del centre seu triat per fer la prova: del 9 al 13 de juliol de 2020

Qualificacions definitives: a partir del 14 de juliol de 2020

Preinscripció als cicles formatius de grau superior d’arts plàstiques i disseny

La preinscripció als cicles formatius de grau superior d’arts plàstiques i disseny es podrà fer entre el 10 i el 17 de juny. El procés es farà de forma telemàtica a través del portal online preinscripcio.gencat.cat.

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic es preveu que disposin d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial.  Per a fer-ho, habilitarem un sistema de cita prèvia i us informarem de les dates durant els propers dies.

Matrícula als cicles formatius de grau superior d’arts plàstiques i disseny

Els alumnes que es vulguin matricular als cicles formatius de grau superior d’arts plàstiques i disseny ho podran fer de l’1 al 7 de setembre.

La formalització de la matrícula la gestionarem des del centre a través de cites prèvies. La gestió presencial es podrà substituir per la confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic a la bústia del centre.

Per qualsevol aclariment, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres en aquest correu electrònic: ea-escolartolot@xtec.cat. També podeu consultar aquest document de preguntes  freqüents.