Ja Pots Consultar El Calendari D’accés Als Cicles Formatius De Grau Mitjà

Ja pots consultar el calendari d’accés als cicles formatius de grau mitjà

Vols estudiar un cicle formatiu de grau mitjà d’arts plàstiques i disseny? El calendari d’accés a les formacions de l’Escola d’Art d’Olot ja està disponible.

La proposta educativa de la nostra escola es basa en la qualitat i la innovació, amb una àmplia oferta formativa que fomenta el recorregut acadèmic intern. Els futurs estudiants poden optar pels cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM) d’Assistència al Producte Gràfic Imprès i de Revestiments Murals.

Per accedir als cicles de grau mitjà d’arts plàstiques i disseny cal seguir el calendari adjunt, tenint en compte que totes les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Inscripció a les proves d’accés dels cicles formatius de grau mitjà

Si vols cursar els Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM) d’Assistència al Producte Gràfic Imprès i de Revestiments Murals, t’has d’inscriure a les proves d’accés del 13 al 21 de maig de 2020.

Els alumnes amb requisits acadèmics només hauran de realitzar les proves específiques, mentre que els alumnes sense requisits s’examinaran de les comunes i específiques.

El pagament de la taxa es farà fins al 22 de maig abans de les 22h i la llista provisional d’admesos i exclosos es publicarà a partir del 5 de juny.

Un cop publicada l’admissió, s’ha de presentar la documentació mitjançant un correu electrònic a la nostra bústia del 8 al 18 de juny de 2020. La llista definitiva d’admesos i exclosos sortirà a partir del 19 de juny de 2020.

La part comuna de les proves es realitzarà el 25 de juny i l’específica el 26 de juny de 2020. Properament es publicarà l’hora de convocatòria de les dues proves.

Les qualificacions provisionals es publicaran a partir del 8 de juliol i les definitives del 14 de juliol. El termini per presentar reclamacions mitjançant un correu electrònic a la bústia corporativa del centre serà del 9 al 13 de juliol.

Preinscripció als cicles formatius de grau mitjà

La preinscripció als cicles formatius de grau mitjà arts plàstiques i disseny es podrà fer entre el 2 i el 8 de juny. El procés es farà de forma telemàtica a través del portal online preinscripcio.gencat.cat.

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic es preveu que disposin d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial.  Per a fer-ho, habilitarem un sistema de cita prèvia i us informarem de les dates durant els propers dies.

Matrícula als cicles formatius de grau mitjà

Els alumnes que es vulguin matricular als cicles formatius de grau mitjà ho podran fer de l’1 al 7 de setembre.

La formalització de la matrícula la gestionarem des del centre a través de cites prèvies. La gestió presencial es podrà substituir per la confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic a la bústia del centre.

En cas de places vacants, hi haurà una nova convocatòria al setembre (a determinar) per a realitzar les proves d’accés específiques.

Per qualsevol aclariment, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres en aquest correu electrònic: ea-escolartolot@xtec.cat. També podeu consultar aquest document de preguntes freqüents.