López, Toni

Formació
Vaig estudiar i formar-me fins als 17 anys al Col·legi de la Salle de Girona i sóc arquitecte per l’ETSAB de Barcelona des de l’any 1987.

Activitat professional
Col·laboro com a membre de l’equip de l’arquitecte gironí Arcadi Pla i Masmiquel des de juliol de 1985 i fins a l’any 1997, any en el que estableixo el meu propi despatx professional a Girona.

En col·laboració amb l’Arcadi Pla I Masmiquel he pogut treballar a projectes com la Reforma de Can Joanetes per l’Ajuntament d’Olot (1986), l’Escola d’Hoteleria de Girona (1988), la Restauració de les cobertes de la Basílica de Montserrat (1990), L’Edifici Politècnica P2 al campus de Montilivi (1990), la Reforma de la Farinera Teixidor com a seu del Punt Diari (1992), el projecte de bloc d’habitatges a Sant Ponç, Girona (premi FAD 1999), i molts altres projectes de tipologies diverses.

L’any 1997 estableixo despatx propi i a la vegada desenvolupo altres activitats paral·leles.
Al nostre despatx professional hem realitzat principalment projectes d’habitatges unifamiliars, plurifamiliars, naus industrials, reformes i treballs d’urbanisme.
Des de l’any 1997 fins a 2003, Cap de Servei de l’Escola Sert de la Demarcació de Girona del COAC.
L’any 2004 el COAC de Girona em proposa com a Director d’Organització del Debat Costa Brava.

Docència
Des de l’any 1994 professor funcionari de l’Escola d’Art d’Olot de les especialitats de Dibuix tècnic i Disseny d’Interiors.
Des del curs 2010-11 professor de projectes de l’ESDAP.
Des de l’any 2011 director de l’Escola d’Art d’Olot.

Com a professor tutor de diferents muntatges Efímers per a la Mostra de Pessebres d’Olot hem obtingut diferents reconeixements al FAD i el COAC, destacant el Premi FAD d’Opinió en Muntatges Efímers per a la Mostra de Pessebres d’Olot 2000, i Finalista dels Premis FAD en Muntatges Efímers per la Mostra de Pessebres d’Olot 2001.