Carrillo, Estel

Sóc llicenciada en Filologia Anglesa per la Universitat Autònoma de Barcelona (1998). Vaig cursar l’últim curs a la Universitat d’Edimburg a través del Programa Internacional Erasmus. Tinc el certificat de nivell superior de català (D) i el Certificate of Proficiency in English per la University of Cambridge així com el Certificat de nivell avançat d’anglès de l’Escola Oficial d’Idiomes. Vaig realitzar el Curs d’Aptitud Pedagògica a la Universitat Autònoma de Barcelona (1998). He realitzat varis cursos de formació permanent del professorat especialment relacionats en metodologies de l’ensenyament de llengües estrangeres i noves tecnologies.

Vaig començar la meva activitat professional docent en l’empresa privada (1998-2008), especialment dedicada a la preparació d’alumnes per exàmens de nivell avançat (Cambridge Advanced Certificat i Certificate of Proficiency in English), així com assessorament lingüístic en entorns econòmics i empresarials. Em vaig seguir formant en altres llengües com l’alemany, el francès i l’àrab.

El curs 2008-2009 vaig començar a treballar pel Departament d’Educació. Des del 2009 soc funcionària de carrera del cos de professors d’ensenyament secundari. Des del curs 2015-2016 treballo a l’Escola d’Arts d’Olot, impartint les assignatures de llengua anglesa, així com la tutoria de Batxillerat i assessorament en Treballs de Recerca.