Bruguera, Anna

Llicenciada en Ciències Químiques a la Universitat Rovira i Virgili (2004), cursant treball experimental amb una beca erasmus a la DTU de Copenhague.

Diploma d’especialització en Disseny Gràfic a l’escola ERAM-UdG (2008).

Tècnica Superior d’Arts Plàstiques i Disseny en Projectes i direcció d’obres de Decoració a l’Escola d’Art d’Olot (2012).

Des del 2014, ocupo la plaça de mitjans informàtics d’interiors a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot on hi imparteixo principalment assignatures relacionades amb programari de disseny gràfic i disseny de interiors tant a ESDAP com a cicles formatius de l’Escola d’Art.

Abans de exercir la docència, col·laboro en diferents despatxos i empreses del sector de l’interiorisme com a assessora comercial i realitzant tasques de projecció i direcció d’obres.
Al 2013 engega el segell propi ‘Tinglados’ des d’on continuo en actiu compaginant la tasca de professora amb la gestió de projectes de disseny gràfic i interiors.