Bayó, Anna

Tècnica superior en fotografia artística per l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot (2006-2008), llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de Girona (2008-2013) i Màster en Comunicació i Estudis Culturals per la UdG (2014-2015).
Des del 2014, vinculada amb el grup de recerca de Teories de l’Art Contemporani de la Universitat de Girona, desenvolupant investigació sobre teoria de la fotografia i cinema contemporani.
Des del 2016, fotògrafa freelance i professora associada al grau d’Història de l’Art i Comunicació Cultural de la Universitat de Girona. Com a docent ha impartit assignatures d’introducció a la imatge cinematogràfica, cultura visual i construcció d’identitats a través de la fotografia i el cinema contemporani. Des del 2018 i fins l’actualitat, fotògrafa i docent de l’especialitat de Mitjans Audiovisuals a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot.
Ha participat, realitzant diversos treballs de fotografia i vídeo, en diversos projectes nacionals i internacionals d’arts visuals organitzats per la Càtedra d’Art i Cultura Contemporanis de la Universitat de Girona. Entre ells, el projecte ELAA (European Live Art Archive) projecte que va atorgar el Culture Program de la Comunitat Europea a la Càtedra d’Art i Cultura Contemporanis (UdG), juntament amb la Universitat de Oxford (Ruskin School of Fine Arts) i el centre d’experimentació contemporani GlogauAIR de Berlín.