Vine A La Jornada De Portes Obertes De L’Escola D’Art D’Olot

Vine a la Jornada de Portes Obertes de l’Escola d’Art d’Olot

Ja tens clar que vols estudiar art i disseny, però encara no saps a on? El proper dissabte 9 de maig celebrem la Jornada de Portes Obertes perquè coneguis que et pot oferir formar-te a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot, l’únic centre oficial d’estudis artístics a les comarques gironines.

De 10:00 a 13:00 hores, podràs descobrir totes les possibilitats d’estudiar a un centre de prestigi amb una trajectòria de més de 200 anys formant professionals en les principals disciplines artístiques. L’oferta formativa del centre es basa en la qualitat i l’excel·lència a preus públics i assequibles.

Podràs saber de primera mà quin és el nostre pla d’estudis i les característiques de les formacions que oferim. D’aquesta manera, et serà més fàcil esbrinar quina especialitat s’adapta millor als teus interessos.

Si t’agrada el disseny gràfic, impartim el cicle formatiu de grau mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Imprès i el de grau superior de Gràfica Publicitària o, si prefereixes l’interiorisme, t’interessarà el grau superior en Decoració.
Per a tots aquells amants de l’escultura, oferim els graus superiors d’Escultura Aplicada a l’Espectacle i de Motlles i Reproduccions Escultòriques.
L’expressió plàstica cobra tot el protagonisme al grau mitjà de Revestiments Murals. Altres formacions molt demandades són els graus superiors en Fotografia i Il·lustració.
També hi pots estudiar Batxillerat d’Arts i Batxillerat Combinat (Batxillerat d’Arts+APGI).

T’oferirem la informació detallada de cada estudi, podràs consultar els treballs dels alumnes i professors, reconeguts amb diversos premis al llarg dels anys. Entre ells, els campionats CatSkills, els premis Empòria, els premis Josep Albert Mestre, els premis CODIC o els LAUS.

A més, podràs conèixer l’equip docent del centre, professors en actiu amb una llarga trajectòria professional, i donar una volta per les nostres instal·lacions, equipades sempre amb les últimes tecnologies per a cada especialització.

T’esperem el 9 de maig a l’escola!

Si vols estudiar a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot, ja pots consultar les dates del calendari de les inscripcions curs 2020-21.