Ibanco, Genís

Formació

Graduat en disseny gràfic a l’ESDAPC l’any 2018

Activitat professional

El meus inicis en el món del disseny gràfic, van ser una estada curricular a Enserio. Un cop finalitzats els estudis, començo a treballar a Glam comunicació.

Vaig tenir l’oportunitat de fer realitat el meu projecte final, una exposició sobre dibuix per persones invidents. “Toca tocar: dibuixos des de la ceguesa” al Museu d’art de Girona. Posteriorment, em vaig unir a l’estudi de disseny gràfic Exestudi. Actualment treballo com a dissenyador freelance i ho combino amb la docència.

Premis i reconeixements
Laus bronze en categoria alumne / Laus bronze en disseny editorial / Laus plata en element promocional / Accèssit Gaudeamus projecta

Conferències

Gaudeamus PROJECTA. CODGC. Disseny social – TFG Toca tocar / 2a jornada Disseny per a tothom. CODGC. Toca tocar. / Arts Lab. “The Day after”. Escola d’Art d’Olot / ADCE High Potentials 2021