Álvaro, Pere

FORMACIÓ
Graduat en disseny gràfic a l’Escola de Disseny Elisava de Barcelona l’any 1987.

ACTIVITAT PROFESSIONAL
Després de 20 anys com a soci fundador d’un dels estudis de disseny més reconeguts de Barcelona, ​​Bisdixit, treballo actualment en branding i comunicació empresarial i institucional. Es tracta de disseny de marca, implementació corporativa, denominació, estratègies de comunicació, disseny editorial, disseny d’exposicions i consultoria en disseny general.

Un cop graduat, inicio la meva primera experiència professional als estats Units als equips Firebrand, Fitch i Clifford Selbert Design. L’any 1997 vaig cofundar Bisdixit (www.bisdixit.com) i juntament amb un excel.lent equip de dissenyadors i dissenyadores vàrem projectar al llarg de 20 anys per a clients d’abast nacional i internacional especialment dins l’àmbit de la comunicació cultural; CaixaFurum, Fundació Miró, MNCTEC, Instituto Cervantes, Reina Sofia, Centre George Pompidou,. Actualment, des del 2018 treballo com a dissenyador i consultor en disseny independent (www.palvaro.com)

DOCÈNCIA
En docència he treballat tutorant projectes finals i màsters universitaris a Eina, Elisava, Bau, Universitat de l’Alger, Universitat Pompeu Fabra i ESDAP Catalunya. Actualment sòc professor titular de l’Àrea de Disseny Gràfic a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot.
He fet conferències a institucions, com Rhode Island School of Design, Museu Gutemberg de Meinz, Universitat de Girona, Instituto Cervantes de Madrid, Embajada Española de Uruguay (…)

PREMIS I RECONEIXEMENTS
Distincions com a BisDixit; 42 Premis Laus; 5 Premios Visual; 26 Premios Daniel Gil; 1 Premi One Show a New York, 1 Premi Tokio Art Directors; 2 Premis ADC Adwards Europe; 4 premis Anuaria, 1 Premis Marc Martí. Com a professional independent; 3 premis Laus 2018; 1 Premio Nacional Editorial 2019. Publicacions com Emigré, Experimenta, Visual, Tipográfica, (…)