T’esperem A Les Jornades De Portes Obertes 2022 De L’Escola D’Art D’Olot

T’esperem a les Jornades de Portes Obertes 2022 de l’Escola d’Art d’Olot

Si vols realitzar estudis relacionats amb l’art i el disseny però encara no tens clar on, t’animem a venir a visitar-nos i conèixer-nos. Els pròxims dies 12 de març i 7 de maig celebrem les Jornades de Portes Obertes 2022 de manera presencial. Una oportunitat excel·lent perquè coneguis l’Escola d’Art d’Olot i tota l’oferta educativa que oferim.

Som l’única escola d’art i disseny oficial de les comarques gironines. Tenim més de 200 anys d’història. Per tant, una dilatada experiència en la formació de professionals de l’àmbit de les arts.

Oferim una proposta educativa única i basada en la qualitat i l’excel·lència. Estudiar a l’EA d’Olot és gaudir d’una formació enfocada a la realització de projectes reals i al treball competencial.

Som un centre públic d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Així, podràs cursar estudis oficials d’art i de disseny amb preus públics, competitius i ajustats.

L’Escola d’Art d’Olot és tot un referent del sector, formant professionals capaços de donar resposta a la societat i a les necessitats laborals actuals. Tenim un alt índex d’inserció laboral. De mitjana, el 70% de l’alumnat que finalitza els seus estudis a l’EA d’Olot troba feina.

Jornades de Portes Obertes 2022

La celebració de les Portes Obertes són una ocasió perfecta per descobrir el centre, les nostres instal·lacions i els recursos que posem a l’abast del nostre alumnat per realitzar els seus estudis.

Les dates en les quals se celebraran les Jornades de Portes Obertes 2022 són les següents:

• 12 de març de 2022 (de 10 a 13 h)
  • 7 de maig de 2022 (de 10 a 13 h)

Durant la teva visita, coneixeràs quina és la nostra proposta educativa i pla d’estudis, així com la nostra oferta formativa. D’aquesta manera podràs descobrir quines són les especialitats que més s’adapten a les teves necessitats i gustos.

També tindràs l’oportunitat de consultar els treballs que els nostres estudiants i professors han dut a terme durant els diferents cursos acadèmics. A més, coneixeràs l’equip docent del centre, professors amb una llarga experiència professional i al dia dels constants canvis en la societat actual.

Inscriu-te a les Jornades de Portes Obertes 2022 per conèixer l’Escola d’Art d’Olot i tot el que oferim per formar professionals del sector de les arts i el disseny.