Estudiar A L’Escola D’Art D’Olot Per Garantir El Teu Futur Professional

Estudiar a l’Escola d’Art d’Olot per garantir el teu futur professional

Amb més de 230 anys d’història i una dilatada experiència en l’educació d’art i disseny, estudiar a l’Escola d’Art d’Olot és assegurar el teu futur professional. Les xifres ens avalen: el 70% de l’alumnat que finalitza els seus estudis en el nostre centre aconsegueix feina.

Estudiar a la nostra escola és gaudir d’una formació basada en la participació activa en l’entorn social, econòmic, educatiu i cultural que ens envolta.

Des del centre treballem com a espai de trobada entre diferents elements: la tradició, la tecnologia, el coneixement i la recerca. Tot enfocat a oferir una formació al nostre alumnat competencial i experta en el sector del disseny i les arts plàstiques.

D’aquesta manera, formem titulats capaços d’adaptar-se a les demandes del mercat laboral i de la societat actual.

Des de l’Escola d’Art d’Olot oferim pràctiques curriculars a empreses i institucions de l’àmbit nacional i en altres països de la Unió Europea. D’aquesta manera obtenim que l’alumnat adquireixi l’experiència necessària per formar part del món empresarial. El centre gaudeix d’un alt nivell d’inserció laboral dels nostres estudiants, assegurant-los un bon futur professional.

El 70% de l’alumnat aconsegueix feina

Cursar alguns dels estudis que oferim des del centre és apostar per una sortida laboral i un futur professional. De mitjana, el 70% dels i les estudiants de l’Escola d’Art d’Olot que finalitzen els seus estudis dels diferents cicles formatius aconsegueixen feina. Un fet que demostra la qualitat i l’excel·lència de la formació que proposem.

La nostra proposta formativa es troba orientada a fomentar el treball competencial, els projectes reals i la col·laboració amb diferents empreses. L’especificitat dels nostres cicles fan que els alumnes del centre tinguin una gran oportunitat d’entrar en l’àmbit empresarial, ja que cobreixen les necessitats actuals de les empreses i institucions.

Estudiar a l’Escola d’Art d’Olot és adquirir els coneixements i experiència necessària per assegurar el teu futur professional, amb un alt percentatge d’alumnes que assoleixen un lloc de treball un cop finalitzats els seus estudis al centre; l’Escola d’Art d’Olot és una bona aposta per garantir la teva inserció laboral.

No dubtis a contactar amb nosaltres per demanar més informació sobre els estudis i cicles formatius que impartim a l’Escola d’Art d’Olot!