Escola Art Olot

JORNADA DE
PORTES OBERTES

2022

Som l’única escola oficial d’art i disseny de les comarques gironines. Amb més de 200 anys d’història, som un espai de trobada de tradició, innovació, creativitat i recerca orientat a la formació de professionals del sector.

Som un centre públic autoritzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Què oferim?

POSTGRAU

• Il·lustració Científica en Ciències Naturals

Què ens defineix?

• Proximitat: som l’única escola oficial d’art i disseny de les comarques gironines.
  • Vinculació amb el territori: participem activament en l’entorn social, educatiu, econòmic i cultural d’Olot i la Garrotxa.
  • Preus públics: oferim preus ajustats i competitius.
  • Qualitat i excel·lència: Oferim una proposta educativa singular i de qualitat basada en el treball competencial i per projectes reals.
  • Formació professionalitzadora: La nostra formació està basada en projectes reals que responen a les demandes del mercat laboral i de la nostra societat. Apliquem la metodologia learning by doing.
  • Vocació social: creiem en el disseny i en l’art com a agents de canvi social. També apostem per la sostenibilitat.
  • Creativitat i innovació: la creativitat i la innovació són la base de la nostra filosofia formativa per tal que l’escola sigui un centre de referència en l’àmbit del disseny i de les arts.
  • Personalització: grups reduïts i tutories individualitzades que garanteixen una atenció personalitzada als alumnes.
  • Identificació: Comptem amb un professorat en actiu i connectat amb la realitat del sector. Molts dels professors son exalumnes, fet que proporciona identificació i implicació amb l’Escola.
  • Continuïtat: la nostra àmplia oferta formativa permet a l’alumnat una continuïtat dels estudis en el propi centre o en la resta de campus d’ESDAPC.
  • Pràctiques i inserció laboral: oferim complementar la formació amb pràctiques en empreses nacionals i internacionals. A més, un cop finalitzats els estudis, el 70% (de mitjana) de l’alumnat aconsegueix feina.
  • Viatges a l’estranger: impulsem una formació global per als nostres alumnes amb viatges a l’estranger que enriqueixen el seu coneixement, els amplien horitzons i els aporten experiència educativa i vital.
  • Qualitat de vida: l’escola es troba en un escenari natural idíl·lic i inspirador per desenvolupar l’activitat artística. Els preus de l’habitatge de la zona també son assequibles, fet que facilita l’estança de l’alumnat.