Talent Creatiu I Empresa

Talent Creatiu i Empresa

Reconeixement pel projecte de cartell de l’Institut Català de Salut Laboral (ICSSL) de la Generalitat de Catalunya, per a l’alumne de 1r de Gràfica Publicitària, Jordi Peña.

Es tracta d’un cartell que adverteix dels riscos laborals de la sobrecàrrega, la fatiga visual i la fatiga postural. Ho ha fet a través d’una metàfora visual realitzada a partir d’una ampolla d’aigua.

Menció pel projecte de cartell de l’Institut Català de Salut Laboral (ICSSL) de la Generalitat de Catalunya, per a l’alumne de 1r de Gràfica Publicitària, Júlia Colomer.

La seva estratègia ha estat emprar el mòbil com a recurs.

Menció pel projecte audiovisual “El camí que tries”, realitzat per Yaiza Cajas, Laura Quesada i Maria Vivas, alumnes de 2n del CFAS Fotografia de l’EA Olot.

El projecte audiovisual és un encàrrec de l’associació DMD per donar a conèixer el recurs “la maleta pedagògica”, un recurs educatiu dirigit a les escoles de primària i secundària per parlar del concepte de la mort i entendre’l com una part del cicle de la vida, trencant el tabú que sovint acompanya la pèrdua d’un ésser estimat.

Per veure el vídeo feu clic aquí (fer enllaç al youtube) https://youtu.be/vJi4EWursX0

Menció pel projecte de col·lecció de màscares balineses, dels Amics de la Unesco Barcelona / Alas y Viento, realitzat pels alumnes Xavier Tuneu, Andrea Cuentas, Gerard Mas, Pau Galceràn, Sandra Cano, Xènia Cros, Lucas Fernández, alumnes de 2n d’Escultura Aplicada a l’Espectacle.

Aquest és un treball que parteix d’una elecció d’inspiració molt complicada i aliena a Occident: les mascares tradicionals indonèsies. El resultat és molt adequat, la feina tècnica impecable i la presentació atractiva.