Premis Baldiri Reixac

L’Escola obté un dels 20 premis Baldiri Reixach de la categoria Experiències. Aquest any el projecte “Ceci n’est pas un coeur”, realitzat al claustre en motiu dels actes de Nadal organitzats a la ciutat, ha estat un dels guardonats.

La instal·lació va ser realitzada pels alumnes de segon del cicle formatiu d’Escultura aplicada a l’Espectacle i  del cicle formatiu de Decoració. El resultat és una interpretació del Nadal, la transmissió d’uns sentiments a través d’uns símbols i el treball de la llum i de l’espai a gran escala.

El projecte jugava amb la geometria pròpia del claustre renaixentista per apropiar-se de la forma i generar-ne unes de noves. Els arcs, agrupats de dos en dos s’enllaçaven amb dues diagonals per fer aparèixer els cors amagats de l’edifici. Com un símbol ocult i latent en les façanes del claustre.

El Premi Baldiri Reixac és un premi destinat a l’estímul i al reconeixement de l’escola catalana, on participen mestres, escoles i alumnes dels països de parla catalana.