Traspassant Murs

Traspassant murs

El passat 1 de juny, es va fer l’acte de cloenda del Projecte Traspassant Murs.

La Fundació Setba, @fundaciosetba, duu el seu projecte d’art comunitari Traspassant Murs en el Centre Educatiu de Justícia Juvenil Montilivi. Aquest projecte té per objectiu transformar artísticament un dels murs interiors del centre, sota la direcció de l’artista urbà RICE i amb la col·laboració d’alumnes de l’Escola d’Art d’Olot i de la Universitat de Girona.

La tècnica emprada per representar els personatges al mur és l’stencil, tècnica de pintar amb plantilles, popularitzada en els darrers anys per l’artista Banksy. En la plantilla es retalla el dibuix, es recolza contra una superfície i s’aplica la pintura amb esprais. Pel fons s’ha fet servir tècnica lliure emprant diferents eines: pintura plàstica, rodets, pinzells, brotxes… L’objectiu ha estat aconseguir que els personatges pintats amb les plantilles destaquin sobre el fons abstracte. En David López va ser l’alumne que va treballar dins aquest projecte.

A la pàgina web https://fundaciosetba.org/projecte/traspassant-murs/ trobareu més informació.

L’autora de les fotografies és Laura Gálvez-Rhein @galvez0019.