Obertes les preinscripcions per cursar el batxillerat d’Arts a l’Escola d’Art d’Olot i la doble titulació Batx + CFAS APGI
Informa’t sobre la preinscripció al batxillerat d’arts i a la doble titulació batxillerat d’arts + CFGM d’Assistència al Producte Gràfic Imprès en tres cursos
Si et motiva el món de les arts plàstiques i el disseny i vols continuar en un futur estudis relacionats amb aquest camp, l’Escola d’Art d’Olot, única escola pública d’ensenyaments d’Arts Plàstiques i Disseny de les comarques de Girona, t’ofereix poder cursar batxillerat d’arts en dos cursos o bé cursar la doble titulació de batxillerat d’Arts + Cicle Formatiu d’Assistència al Producte Gràfic Imprès en tres cursos.
A partir del 27 de maig i fins al 3 de juny es podrà dur a terme la preinscripció als estudis de batxillerat d’arts a l’Escola d’Art d’Olot.
Consulta el procés de preinscripció al batxillerat d’arts
A causa de les circumstàncies extraordinàries per la Covid-19, la millor manera de realitzar el procés de preinscripció és de forma telemàtica. Tot i això, s’han habilitat uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials que anunciarem tan aviat com sapiguem les dates.
El tràmit de preinscripció es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. D’aquesta manera, s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre i queda substituïda per utilització d’un formulari telemàtic. S’enviarà la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic es preveu que disposin d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. Per a fer-ho, habilitarem un sistema demanar cita prèvia i us informarem de les dates durant els propers dies.
L’Escola d’Art d’Olot seguirà les següents mesures per garantir la seguretat de tots a l’hora de realitzar la preinscripció de forma presencial:
- Al centre hi haurà el menor nombre possible de persones per fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
- L’interessat haurà de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que la sol·licitud s’empleni en paper, us recomanem portar un bolígraf propi.
- Recomanem portar mascareta i guants
- No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.
Els resultats de la preinscripció es podran consultar a la nostra web un cop publicats amb les dades personals dels sol·licitants anonimitzades.
La formalització de la matrícula la gestionarem des del centre a través de cites prèvies. La gestió presencial es podrà substituir per a la confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic a la bústia del centre. Els alumnes de batxillerat podran fer la matrícula del 8 al 14 de juliol –els pendents de l’avaluació de setembre, del 7 al 10 de setembre-.
Inscriu-te a la Jornada de Portes Obertes virtual i coneix de primera mà les característiques del batxillerat d’arts de la nostra escola.