JORNADA DE PORTES

OBERTES VIRTUAL

Coneix els nostres estudis sense moure’t de casa

T’agradaria cursar els ensenyaments d’arts plàstiques i disseny? Encara no t’has decidit? L’Escola d’Art d’Olot no s’atura i celebra una Jornada de Portes Obertes Virtual perquè coneguis l’oferta formativa del centre.

Des del dies 11 al 22 de maig, podràs sol·licitar una trobada online amb el responsable de cada cicle formatiu perquè puguis conèixer de primera mà les característiques de les nostres formacions, des del pla d’estudis i els requisits d’accés, fins a l’oferta de pràctiques, la mobilitat internacional o les sortides professionals.

A més, com a Campus Olot de l’ESDAP Catalunya et proporcionarem informació sobre els Ensenyaments Superiors de Disseny Gràfic i de Disseny d’Interiors. 15 de maig portes obertes ESDAP Catalunya http://www.esdap.cat/p/1/1552/0/Jornada-Portes-Obertes-Virtual

Resol els teus dubtes i descobreix els avantatges d’estudiar a l’únic centre oficial d’ensenyaments d’arts plàstiques i disseny de les comarques de Girona. L’Escola d’Art d’Olot compta amb una llarga trajectòria oferint formació reglada i de qualitat a preus públics i assequibles.

Com funciona la Jornada de Portes Obertes Virtual?

Al final de la pàgina, trobaràs un formulari on posar les teves dades personals, la formació que t’interessa i la teva disponibilitat horària.

Un cop omplert el formulari, ens posarem en contacte amb vosaltres per correu electrònic i us donarem instruccions sobre la Jornada de Portes Obertes Virtual.

Si tens qualsevol dubte, contacta amb nosaltres.