Dissenya La Imatge De Marques I Productes De Prestigi Amb El Grau Superior De Gràfica Publicitària

Dissenya la imatge de marques i productes de prestigi amb el grau superior de Gràfica Publicitària

T’agradaria dissenyar la imatge de marques i productes de prestigi? Cursa a l’Escola d’Art d’Olot el Cicle Formatiu de Gràfica Publicitària, el segon grau superior més demandat a Catalunya.

El CFAS en Gràfica Publicitària té com a finalitat formar professionals capaços de realitzar treballs gràfics especialitzats en l’àmbit de la publicitat; principalment en tres vessants: informativa, persuasiva i identificativa; treballant en espots, campanyes i anuncis, promoció de vendes, publicitat exterior, publicitat directa, edicions empresarials, gràfica d’exposicions i fires.

El pla d’estudis de Gràfica Publicitària incorpora assignatures on s’estudien els fonaments del disseny gràfic, fotografia, història de la imatge publicitària, llenguatge i tecnologia audiovisual, tipografia, teoria de la imatge, mitjans informàtics, teoria de la publicitat i del màrqueting.

Les sortides professionals del cicle són com a tècnic/a superior de gràfica publicitària en el disseny, organització i gestió de projectes de la indústria gràfica, la direcció d’art o de creativitat. També permet treballar com a grafista expert/a en la selecció i ús de recursos tipogràfics, cal·ligràfics i de retolació manual per a diferents aplicacions, així com en l’organització i supervisió de la producció.

L’Escola d’Art d’Olot potencia la  feina en projectes reals. Dins del Programa Talent Creatiu i Empresa de la Generalitat de Catalunya, el nostre alumnat  ha participat en la creació i disseny d’una campanya de comunicació d’un perfum per a joves amb la casa de perfumeria artesanal Ainea Perfums.

Des del centre fomentem les sinergies amb el sector de les arts plàstiques i el disseny. Realitzem visites a organitzacions reconegudes, perquè els alumnes coneguin de primera mà empreses i entitats com TV3 i el Molí Paperer La Farga.

També realitzem activitats amb professionals de prestigi. L’Albert Palahí, exalumne de Gràfica Publicitària i actual Director d’Art, va impartir la xerrada ‘Visualisme publicitari’ i ens va mostrar els seus treballs. D’una altra banda, l’artista visual Amanda Adam va dur a terme un taller de cal·ligrafia per al nostre alumnat.

Inscriu-te a les Portes Obertes del 8 de maig!