Dedica’t Al Món De L’escenografia Amb El Grau Superior D’Escultura Aplicada A L’Espectacle

Dedica’t al món de l’escenografia amb el grau superior d’Escultura Aplicada a l’Espectacle

Vols aprendre a crear escultures, objectes i attrezzo per al món de l’espectacle? El Cicle Formatiu de Grau Superior d’Escultura Aplicada a l’Espectacle de l’Escola d’Art d’Olot ensenya a desenvolupar projectes artístics enfocats a la indústria de l’entreteniment i FX, museus i aparadors.

Els estudis tenen com a objectiu formar professionals de l’escultura, fent ús de tècniques tradicionals i modernes, com ara el modelat digital, impressió 3D, escanejat de models, tall per control numèric, etc.

El pla d’estudis compta amb les assignatures de dibuix artístic, volum, materials i tecnologia d’escultura aplicada a l’espectacle, aplicacions informàtiques (2D i 3D), dibuix tècnic o història de l’escultura. Es treballa en projectes d’escultura aplicada a l’espectacle i escultura efímera, així com en tallers de buidat i emmotllat i d’estructures i muntatges.

L’alumnat d’Escultura Aplicada a l’Espectacle treballa en projectes reals

El grau superior d’Escultura Aplicada a l’Espectacle té una marcada vessant pràctica. Des de l’escola es vol potenciar al màxim el treball de projectes reals, gràcies a les sinergies que generem amb diverses institucions, organitzacions i altres escoles del territori.

Destaquen, per exemple, les col·laboracions amb Nice One BCN, el projecte InScenic de la Diputació de Girona i Girona Excel·lent, la creació de Props de Silent Hill, elements de faràndula del Drac de Banyoles, els cascos de la Dansa de la Mort de Verges, la Mostra de pessebres d’Olot…

A més, comptem amb una àmplia borsa d’empreses perquè els estudiants tinguin millor perspectiva del sector i aconsegueixin una millor inserció laboral un cop finalitzats els estudis. En total, destinem 118 hores lectives a les pràctiques en un centre de treball.

Vols estudiar el cicle d’Escultura Aplicada a l’Espectacle? Inscriu-te a la prova d’accés de la convocatòria de setembre!