Per Què Cursar Els Estudis D’art I Disseny A Olot?

Per què cursar els estudis d’art i disseny a Olot?

L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot és un centre de prestigi amb una trajectòria de més de 200 anys formant professionals en les principals disciplines artístiques. Es tracta de l’única escola oficial si vols cursar els estudis d’art i disseny a les comarques gironines.

Som un centre d’ensenyament d’arts i disseny post obligatoris que ofereix una àmplia oferta formativa que facilita a l’alumne continuar els estudis dins del mateix centre: Batxillerat d’Arts; Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM) d’Assistència al Producte Gràfic Imprès i de Revestiments Murals; i Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) de Gràfica Publicitària, Decoració, Fotografia, Il·lustració, Escultura Aplicada a l’Espectacle i Motlles i Reproduccions Escultòriques. A banda, som una de les seus de l’Escola Superior d’Arts Plàstiques i Disseny (ESDAP), fet que fomenta la possibilitat d’accedir als estudis superiors d’art i disseny.

En tractar-se d’un centre públic del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, pots trobar una formació de qualitat a preus públics. Els estudis s’imparteixen sempre en grups reduïts de 24 persones, fet que garanteix una atenció i formació personalitzada.

El nostre equip docent és un dels punts forts de l’escola. Els professors es troben en actiu i compten amb una àmplia trajectòria al món professional i diversos reconeixements. Gran part del professorat són exalumnes, fet que posa de manifest el compromís i identificació amb l’estudiant.

El treball dels nostres alumnes i professors ha obtingut diversos reconeixements al

llarg dels anys. Entre els guardons obtinguts s’hi inclouen els campionats CatSkills, els premis Empòria, els premis Josep Albert Mestre, els premis CODIC o els LAUS.

Cursar els estudis d’art i disseny en un centre professionalitzador

La nostra missió és formar professionals de les arts plàstiques i el disseny que responguin a les demandes del mercat laboral i de la nostra societat Per això, els estudis a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot es desenvolupen a través de projectes reals seguint la metodologia del learning by doing.

Des de la nostra fundació, mantenim una vinculació i una participació activa en l’entorn social, educatiu, econòmic i cultural d’Olot i de la Garrotxa. L’escola genera sinergies amb empreses i entitats per fomentar la participació dels alumnes en projectes del territori.

Impartim una formació específica en àmbits concrets que aporten a l’alumnat una professionalització que els facilita l’ocupabilitat. La proposta educativa de l’escola combina l’aprenentatge a les aules amb l’activitat laboral en un centre de treball.

L’àmplia oferta de pràctiques del centre, és un dels pilars de la nostra formació. Proporcionem convenis formatius no laborals per als alumnes en empreses o institucions a escala nacional, així com en altres països de la Unió Europea.

Durant els estudis, facilitem als estudiants un seguiment personalitzat en la cerca de feina. Tots aquests esforços es materialitzen en una inserció laboral elevada: El 70% dels alumnes que finalitzen els estudis a l’Escola d’Art d’Olot aconsegueix trobar feina.

Un altre motiu per estudiar art i disseny a Olot és la qualitat de vida que proporciona la ciutat als estudiants i uns preus dels habitatges assequibles. En un entorn natural privilegiat, dins el Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, l’alumne d’art i disseny troba un escenari inspirador per dur a terme la seva activitat artística.

¿Vols conèixer més motius per cursar els estudis d’art i disseny a Olot? Sol·licita informació!