Vols Estudiar La Doble Titulació Batxillerat D’Arts + CFGM D’Assistència Al Producte Gràfic Imprès?

Vols estudiar la doble titulació batxillerat d’Arts + CFGM d’Assistència al Producte Gràfic Imprès?

T’agradaria cursar el batxillerat d’arts i un grau mitjà de disseny gràfic a la vegada? L’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot és l’únic centre de Catalunya que ofereix la doble titulació batxillerat d’arts conjuntament amb el cicle formatiu de grau mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Imprès (APGI).

Aquesta doble titulació forma part de l’oferta oficial per al curs 2019-2020 regulada pel Departament d’Educació i permet l’obtenció de les dues titulacions en 3 anys. El batxillerat es realitza durant els 3 cursos, mentre que el grau mitjà es pot obtenir en finalitzar i superar els dos primers cursos.

L’Escola d’Art d’Olot és una de les tres úniques escoles de Catalunya que ofereix la doble titulació batxillerat d’arts i cicle de grau mitjà d’arts plàstiques i disseny, i l’única que ofereix específicament la formació del CFGM d’APGI. Aquests estudis de grau mitjà, formen l’alumnat per realitzar tasques de producció d’elements destinats a la impressió en empreses relacionades amb la comunicació i el producte gràfic imprès.

Els estudis de batxillerat d’arts proporcionen una formació global en l’àmbit artístic i plàstic, augmenten la maduresa intel·lectual i humana de l’alumnat i aprofundeixen en aquelles competències generals amb un caràcter transversal que fomenten l’aprenentatge continu.

L’Escola d’Art d’Olot disposa d’instal·lacions i tallers específics equipats amb les últimes tecnologies. Aquests equipaments estan destinats principalment als Cicles Formatius, però es comparteixen amb els alumnes de batxillerat, enriquint les possibilitats de formació de l’alumnat que opta per estudiar al nostre centre.

L’escola compta amb un laboratori, plató de fotografia, aules específiques per al disseny gràfic o d’interiors i tallers de revestiments murals, escultura, gravat o per a impressores 3D.

Informa’t de la doble titulació que ofereix l’Escola d’Art d’Olot i cursa les dues formacions alhora.