Premis Talent Creatiu I Empresa

Premis Talent Creatiu i Empresa

Pluja de premis als Talent Creatiu i Empresa per l’Escola

S’acaben de donar a conèixer els Premis Talent Creatiu i Empresa, organitzats pel Departament d’Educació.

L’Escola d’Art d’Olot ha rebut molts reconeixements en els diferents àmbits:

-1r Premi Disseny d’espai exterior de Cubiñá, de les alumnes Laura peipoch, Hoanna Giró i Alba Portés, de 2n del CFAS de Decoració, amb el projecte “DreamOutdoor”

1r Premi de disseny de vídeo per difondre respecte a la diversitat sexual, de gènere i familiar als centres de salut, dels alumnes Marc Domínguez, Cora Marín i Paula Tejada, de 2n dela CFAS de Gràfica Publicitària, amb el projecte “L’art de la igualtat”.

-1r Premi al Guardó Mouillette d’argent per al III Concurs Internacional de Perfumeria, d’Ainea Perfums, de Laura Fontdecaba.

-1r Premi en la Creació d’un perfum per a joves i dissenyat per joves, de Marc Domínguez, Cora Marín i Paula Tejada, de 2n del CFAS de Gràfica Publicitària.

-1r Premi ex-aequo, Murals al Centre de les Arts i el Circ Rogelio Rivel de Barcelona, per els alumnes del CFAM de Revestiments Murals, amb els projectes “Trencadís”, “Color en moviment” i “Turons”.

-1r Premi de disseny de cartells per a la prevenció de riscos laborals, de Felipe Estrada, de 1r dels CFAS de Gràfica Publicitària.

-Menció, en el disseny de cartells per a la prevenció de riscos, per a Valentina Darabán, de 1r dels CFAS de Gràfica Publicitària

-Menció, en el disseny del cartell commemoratiu del Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el treball, d’Emma reixach, alumna de 1r del CFAS de Gràfica Publicitària.