Estudia Il·lustració A L’Escola D’Art I Disseny D’Olot

Estudia il·lustració a l’Escola d’Art i Disseny d’Olot

T’apassiona el dibuix? Vols convertir la teva passió en la teva professió? El Cicle  Formatiu de Grau Superior en Il·lustració proporciona totes les eines necessàries per a treballar com a il·lustrador professional.

Durant el cicle, els alumnes desenvolupen les seves habilitats artístiques per a plasmar gràficament les idees i reproduir-les en mitjans digitals i impresos. El nostre objectiu és formar experts visuals que siguin capaços de comunicar gràficament idees adaptades a la transformació social, tecnològica, cultural i mediambiental.

El CFGS en il·lustració es divideix en dos cursos acadèmics i combina la formació teòrica i pràctica, sempre dirigida a la realitat laboral. Aprendràs els principals mètodes d’expressió i representació visual i dominaràs els programes informàtics de disseny 2D (com Photoshop o Illustrator) i 3D (com Zbrush i SketchUp).

A més de les tècniques digitals, també n’aprendràs d’altres de tradicionals com el gravat i coneixeràs les bases de la imatge, el color i el dibuix. Podràs aplicar els teus coneixements participant en projectes reals interdisciplinarisamb professionals com fotògrafs, directors artístics o publicistes.

Des de l’Escola d’Art i Disseny d’Olot t’acompanyarem durant tot el procés d’aprenentatge amb sessions de formació i orientació laboral, així com un pla d’acció tutorial personalitzat. El nostre professorat compta amb una àmplia experiència en el món del disseny i ha estat reconegut per la qualitat i innovació de les seves obres

Per a facilitar la inserció laboral dels estudiants, oferim 280 hores de pràctiques en algunes de les empreses més prestigioses del sector. Així doncs, tindràs la oportunitat de treballar com a tècnic superior en il·lustració en agències de publicitat, mitjans audiovisuals o estudis de disseny gràfic, entre d’altres.

Si et vols inscriure al CFGS en il·lustració de cara al proper curs, demana’ns més informació!