Tordera, Montse

Formació

Vaig estudiar  a la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona i em vaig llicenciar en l’especialitat de Disseny Gràfic l’any 1993.

Actualment la meva formació contínua és tecnològica i directament relacionada amb el programari aplicat al disseny gràfic i programació web.

Activitat professional

Professionalment he treballat en diferents empreses privades relacionades amb el sector creatiu, des de l’abril del 1999 fins al setembre de 2009.

Vaig formar part de diferents departaments: de màrqueting, creatiu i administratiu desenvolupant tasques de coordinació de projectes, maquetació editorial, costos i atenció al client.

Actualment el contacte amb la petita empresa privada és esporàdic realitzant petits projectes de disseny.

Docència

Des de l’any 2009 professora interina de l’Escola d’Art d’Olot de les especialitats de Disseny Gràfic i Mitjans Informàtics.

Des del curs 2010-11 Coordinadora del Cicle de Grau Mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Imprès.

Des del curs 2012-13 professora de Tecnologia de les Xarxes Informàtiques de l’ESDAP.

Des del curs 2013-14 tutora d’Obra Final del Cicle de Grau Mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Imprès.

Des de l’any 2018 Coordinadora d’Informàtica de l’Escola d’Art d’Olot.