Coromina, Mireia

Sóc llicenciada en Humanitats a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona (2005), Graduada superior en Arts aplicades a l’escultura a l’Escola Massana de Barcelona (2012) i m’he format en el camp de les arts gràfiques a la Fundació Pilar i Joan Miró de Mallorca i a l’Escola La Llotja de Barcelona, així com de teixit manual a l’Escola Taller Teranyina de Barcelona.

La meva activitat professional ha estat relacionada amb el món cultural i artístic treballant a l’Auditori de Barcelona, l’ICUB Institut de cultura de Barcelona, al Teatre Lliure de Barcelona i a l’Associació feminista Ca la Dona de Barcelona.

Des del 2017 vinculo l’activitat artística personal amb la docència.

He guanyat diversos premis i beques entre elles una beca d’especialització de  gravat als tallers d’obra gràfica de la Fundació Pilar i Joan Miró de Palma de Mallorca (2011), el segon premi ArtsFAD (2017) amb el projecte No hay garantías de que no nos corrompamos i residències artístiques a Auztis, França (2016) amb el projecte La peau du paysage i a Blöndúos, Islàndia (2019) amb el projecte Átta blaða rós.

He participat en diverses exposicions a Arbar, Centre d’Art i natura, la Vall de Santa Creu, Port de la Selva (2019 i 2018) a la Bianyal de la Vall de Bianya (2016), l’Escola taller Teranyina de Barcelona (2015), Contextile 2014.Bienal de arte têxtile contemporânea de Guimaraes – Portugal (2014), La Tache Gallery de Barcelona (2014) i a Sabina-Itàlia (2012).