Premis Salvador Reixach

Aquest dissabte 2 d’octubre, el Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca (PEHOC) va celebrar el lliurament de premis Salvador Reixach. El premis reconeixen els millors projectes finals tant de batxillerat, com de cicles formatius, de la Garrotxa.

En la modalitat Arts i comunicació, l’alumna de l’escola Ànnia Carrasco del CFAS de Decoració amb el projecte Perruqueria Kiw Momo, va aconseguir l’accèssit.

El projecte tracta la reforma d’una perruqueria, inspirat en l’estil japonès “kawai”, que té molt en compte les formes, els colors, els materials de construcció, el mobiliari… amb la finalitat de sorprendre nous clients.

Un dels premis especials, al Millor treball de temàtica educativa va ser per l’alumna del CFAS de Fotografia, Bela Guillaumes, amb el projecte Esquerdes latents.

Un projecte centrat en l’Alta Garrotxa, que pretén demostrar com aquest paisatge tan accidentat i peculiar, ha condicionat el caràcter i la personalitat de les persones que hi vivien.

També tenim alumnes que han resultat finalistes com la Clara Limeres de Cicles formatius, i Nerea Aviñó, Jana Ballaz i Clàudia Oliveras de Batxillerat.