Cursa El CFGM D’Assistència Al Producte Gràfic Imprès A L’Escola D’Art D’Olot!

Cursa el CFGM d’Assistència al producte gràfic imprès a l’Escola d’Art d’Olot!

Vols explorar l’art d’imprimir? A l’Escola d’Art d’Olot oferim el Cicle Formatiu d’Arts Plàstiques i Disseny de grau mitjà en Assistència al producte gràfic imprès (APGI), que proporciona tots els coneixements necessaris per a dominar les tècniques d’impressió.

El cicle té una durada de 1.600 hores (1.400 al centre educatiu i 200 hores al centre de treball) distribuïdes en 2 cursos acadèmics. Amb l’objectiu de complementar els estudis, disposem de convenis de pràctiques amb algunes de les empreses, estudis o tallers més influents del sector, fet que contribueix a la inserció laboral dels alumnes.

La nostra proposta educativa es regeix per la metodologia learning by doing, que basa l’aprenentatge en l’experiència i el treball competencial. Durant el cicle, cursaràs mòduls teòric-pràcticscom dibuix artístic i tècnic, tipografia, volum, producció i impressió, autoedició i mitjans informàtics. A més, oferim sessions d’orientació laboral i garantim una atenció personalitzada als alumnes gràcies a les tutories individualitzades.

Per a accedir al CFGM d’Assistència al producte gràfic imprès, és necessari tenir un mínim de 17 anys i superar una prova d’admissió. I què passa després? Quan completis el Cicle, obtindràs el títol de tècnic d’assistència al producte gràfic imprès que et permetrà cursar estudis de grau superior o incorporar-te al món laboral.

La nostra àmplia oferta acadèmica afavoreix la continuació de la formació en el propi centre o en la resta de campus de l’Escola Superior de Disseny i d’Arts Plàstiques de Catalunya (ESDAP). Però si ho prefereixes, podràs començar a treballar en empreses relacionades amb la comunicació i el producte gràfic imprès, com agències de publicitat, editorials, impremtes o estudis de disseny.

El cicle et prepara per a interpretar la voluntat dels dissenyadors o clients i escollir les tècniques, suports i materials més adients a cada estil. Algunes de les tasques que realitzaràs són l’ús de programes específics de producció gràfica o el tractament digital de textos i imatges per a productes impresos, entre d’altres.

Des de l’Escola d’Art d’Olot creiem en el disseny com a eina de transformació social en un context cada cop més orientat a la sostenibilitat. Per això, aspirem a formar professionals seguint una filosofia basada en la creativitat, la innovació i la recerca personal.

Si t’agradaria formar part de la nostra comunitat o conèixer més detalls sobre el CFGM d’Assistència al producte gràfic imprès (APGI), inscriu-te a les Portes Obertes del 8 de maig!