Pellicer, Martí

Formació

Llicenciat en Belles Arts (Imatge) per la Universitat de Barcelona el 1996, posteriorment he complementat la meva formació de forma autodidacta en programes de disseny i imatge per ordinador. Cursos d’Adobe Flash, Fotografia pràctica i sociologia visual i Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua estrangera, entre d’altres. Certificate of Proficiency in English.

Activitat professional i artística

Membre del col·lectiu artístic “TM” / “La Rata” (1997-2008), desenvolupant projectes de disseny gràfic, retoc fotogràfic, il·lustració, producció audiovisual, videoprojeccions i multimèdia. Participació en diferents mostres i cicles artístics (Museu Abelló, Mollet del Vallès; Galeria Espais, Girona; Museu d’Història de la Ciutat de Girona), i videoclips i curtmetratges seleccionats a diferents festivals (Cinema Jove, València; Jóvenes Realizadores, Granada; Festival de curtmetratges, Cambrils; OVNI,  CCCB Barcelona; Secció Brigadoon del Festival de Sitges; Twin Rivers, Estats Units; Festival de Video de Vitoria-Gasteiz).

Individualment he participat a “Sígnic Fotografia”, La Garriga,1996-1999; l’exposició “The Great Pits”, Montornès del Vallès, 1997; l’exposició col·lectiva “Sexe, droga i rock’n’roll: Les relacions sinestèsiques”, La Barceloneta, 2007; i el cicle “A pas de poetes”, Girona/Olot 2008. Obra seleccionada als festivals de Medina del Campo; 12 months (Romania); Cervignano (Itàlia); Linares Fantástico (Mèxic); FIC-ESMI (Argentina); MovieScreen (Estats Units); San Rafael En Corto (Canàries); FCZ (Saragossa). Publicació del conte il·lustrat “Segur que sóc un gos?”, 2013.

Disseny i maquetació de la revista “Informació Actual de les Comarques de Catalunya” (2000-2002) i il·lustracions per la Revista “FRC” (2007-2009).

Docència

Professor d’anglès des de 1990, en acadèmia privada i en instituts de secundària. Des de 2002  professor d’arts plàstiques i disseny, primer a l’Escola Municipal d’Art de La Garriga (ocupant el càrrec de director durant dos cursos) i després a l’Escola d’Art d’Olot. He impartit classes de disseny per ordinador a adults (formació ocupacional i per empreses) i infants (Escola Municipal d’Expressió d’Olot).