“Ceci N’est Pas Un Coeur” – Pessebre 2021

“Ceci n’est pas un coeur” – Pessebre 2021

Uns hi veuran una pèrdua, d’altres un alliberament.

Nosaltres volem que cadascú faci una interpretació pròpia.

Hi veiem un cor, però no només és un cor, és tot allò que hi vulguem veure més enllà.

Després d’una època difícil, ara ja en sortim.

És símbol d’esperança.

La intervenció es podrà veure durant les festes de Nadal al Claustre del Carme, de l’escola.

Autor: Escola d’Art d’Olot

Tutors: Jordi Bartrina i Xavier Moliner

Alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior de Decoració i del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Escultura aplicada a l’Espectacle: Sandra Cano, Xènia Cros, Andrea Cuentas, Elena Fernández, Lucas Fernández, Pau Galceran, Gerard Mas, Xavier Tuneu, Laia Ortega, Cecília Ballesteros, Ona Calvo, Paula Cano, Rebeca Cortés, Carla Cruz, Laila El Hamdouni, Núria Escubós, Elsa Güell, Gerard Guillamet, Sheila Jumilla, Arnau Marquès, Maria Molina, Sheila Reina, Yasmina Rodríguez, Judit Serra, Sabrina Michelle Soto, Natàlia Tibau.

A partir d’aquesta intervenció s’ha creat la Postal de Nadal 2021