L’Escola D’Art D’Olot Segueix Sumant Reconeixements I Premis

L’Escola d’Art d’Olot segueix sumant reconeixements i premis

L’Escola d’Art d’Olot segueix sumant reconeixements i premis de la tasca feta per l’alumnat i professorat que ens avala des de fa molts anys. Actualment i ja dins del curs 21-22 està començant a recollir diferents guardons com en la darrera edició dels Premis Eva Toldrà o els Premis Salvador Reixach.

L’Escola d’Art d’Olot continua treballant, a la vegada, en una nova edició del Projecte d’Innovació Talent Creatiu i Empresa que organitza el Departament d’Educació i dins del qual l’alumnat del centre ha obtingut molt bons resultats.

L’Escola, com a centre públic oficial d’Arts Plàstiques i Disseny de les comarques gironines, pretén ser un referent a nivell de Catalunya, en la formació d’estudis post-obligatoris en art i disseny, avalat per un seguit de premis i reconeixements en les diferents especialitats impartides, com el disseny gràfic, d’interiors, la fotografia, l’escultura i moltes altres.

Des del centre tenim clar que el treball del nostre alumnat ha de donar resposta a les diferents necessitats de les empreses i dels clients, i cal estar molt atents als canvis que es produeixen a dins l’entorn de l’art i el disseny. Fomentar i potenciar la creativitat i la innovació és l’objectiu bàsic de la nostra formació.

L’Escola d’Art d’Olot segueix apostant per l’obtenció de l’excel·lència de la formació del seu alumnat. Entra a la nostra web si vols veure tots els reconeixements i premis que ha rebut l’escola els darrers anys.

Menció al projecte Elements ceràmics de Rafael Masó, de Ceràmiques Marcó, per l’alumne Tomàs Pons, de 2n del CFAS de Motlles i Reproduccions escultòriques.