Democràcia, A Lluèrnia

Democràcia, a Lluèrnia

DEMOCRÀCIA. Un any més, un curs més, nous alumnes, un Lluèrnia més. Aquesta vegada no hem volgut ser els més estètics, ni els més romàntics, ni la millor foto del festival. Aquesta vegada la reflexió personal passa al primer pla. Urnes electorals amb un llum de policia al seu interior. Urna protegida? Urna ocupada? En cap cas estem donant una resposta. Aprofitem l’oportunitat que ens ofereix el Festival per experimentar noves vies de discussió. Un petit detonador perquè cada cap pensi en el seu barret. Benvinguts a la nostra instal·lació pel Lluèrnia 2021, benvinguts a la DEMOCRÀCIA.

Autor: ESDAPC. Escola Superior de Disseny I Arts Plàstiques de Catalunya
Tutor: Xavier Moliner i Milhau
Alumnes: Claudia Baró, Laia Bobadilla, Anna Caniego, Helena Condom, Laura Díaz, Sergi Frutos, Adrià Fuentes, Núria Jaén, Berta Masnou, Sandra Oliver i Gemma Pallissera.
Coordinador tècnic i material: Salvador Capellà
Ajudant de muntatge: Mohammed Darbo