Premi Eva Toldrà D’Il·lustració 2024

Premi Eva Toldrà d’Il·lustració 2024

Aquest any celebrem la 13a edició del Premi Eva Toldrà d’il·lustració hi poden participar totes les escoles amb estudis reglats d’il·lustració i enguany s’ha obert la convocatòria a les Balears. És el premi amb més dotació econòmica per a estudiants d’il·lustració de tot Catalunya i Balears (en més de 4000 euros).

El lliurament dels premis tindrà lloc l’11 d’octubre a la Sala Torín d’Olot i l’il·lustrador Joan Negrescolor farà una xerrada del seu treball. Els treballs premiats s’exposaran del 5 al 30 d’octubre a Can Trincheria d’Olot i posteriorment es dipositaran a l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa per tal que aquest material estigui a disposició dels investigadors i públic en general per a la divulgació, recerca i consulta.