Dia De La Salut Mental 2024

Dia de la salut mental 2024

El dia 10 d’octubre de 2024 l’Escola d’Art d’Olot, com cada any, ha col·laborat pel Dia de la Salut Mental, juntament amb algunes associacions que es reuneixen davant de l’església de Sant Esteve on hi ubiquen un punt d’informació. Aquest any, degut a la pluja, la intervenció va tenir lloc a les escales del Teatre Principal.

L’acció va consistir en fer una petita intervenció a les escales per acompanyar-los i fer-los molt més visibles davant la ciutadania.

La intervenció ha estat una acció col·lectiva on tots els cursos, alumnes i professors, han participat. Sota el lema “ÉS L’HORA DE PRIORITZAR LA SALUT MENTAL A LA FEINA”, s’ha fet una proposta basada en representar les nostres preocupacions a partir d’un gest.