Forma’t En Restyling, Estilisme I Assessorament De Compres Amb El Grau Superior De Decoració

Forma’t en restyling, estilisme i assessorament de compres amb el grau superior de Decoració

Vols disposar de les eines més poderoses per modificar el caràcter i l’ambientació dels espais interiors? El Cicle Formatiu de Grau Superior de Decoració et formarà per transformar espais interiors existents, en els àmbits domèstic, lúdic i comercial.

Es tracta d’una formació pràctica, centrada en la realització de projectes tant d’escola, com d’encàrrecs reals, en els quals l’alumne farà servir materials amb diverses textures i acabats, i també mobiliari contemporani, sense oblidar-nos de la importància de la il·luminació i els equipaments. La finalitat és incidir en la transformació d’un espai interior sense modificar-ne l’estructura arquitectònica.

En el transcurs del cicle es faran obres efímeres de rellevància dins l’àmbit públic que permetran a l’alumne concursar com a professional en premis d’abast nacional i internacional. Els treballs realitzats habilitaran l’alumne per controlar els temps d’execució material i els pressupostos de les obres projectades.

Els alumnes del cicle de Decoració disposen d’un ampli ventall de sortides professionals, amb un molt bon índex d’inserció laboral. Treballen en la reforma i actualització d’espais interiors existents: el restyling, adaptant-los com a habitatges contemporanis (per a ús privat o per a lloguers a través de plataformes digitals).

També poden treballar la part de l’estilisme, aplicant les noves tendències en els espais lúdics i comercials (des de bars i restaurants a aparadors, botigues i franquícies), i en l’acompanyament i assessorament dels clients que volen moblar i decorar qualsevol tipus d’espai interior que s’hagi de reformar.

Aquest cicle t’ofereix una àmplia oferta de pràctiques arreu del territori i a l’estranger. A més, permet compaginar la formació a l’escola amb la formació dins l’entorn professional (FEP).

Informa’t sobre el pla d’estudis, requisits d’accés o les pràctiques del Cicle Formatiu de Grau Superior de Decoració.