Xerrada Estudi Canseixanta

El passat 24 de setembre l’estudi de disseny gràfic Canseixanta, de Banyoles, va realitzar una xerrada dins l’assignatura de Projectes. Els alumnes de 2n curs de Disseny gràfic van rebre de la mà de Joan Gómez, dissenyador gràfic, i Txell Darné, il·lustradora, explicacions i consells sobre la seva feina i els seus projectes. Des de fa un temps, Canseixanta forma part del projecte Londji, un espai de creació on poden idear i donar forma a joguines creatives i poètiques per a nens de 3 fins a 103 anys. En Joan i la Txell van mostrar als alumnes molts dels jocs dissenyats per a Londji, que treballa amb materials amables i amb valors que els fan sentir orgullosos. Canseixanta en son els directors d’art des del 2007, però també tenen molts altres projectes igualment diversos: llibres de text, material gràfic, identitat corporativa, exposicions, escenografies, etc.