Sýnthesis, Lluèrnia 2022

Aquesta cap de setmana s’ha celebrat el Lluèrnia, festival de la llum i el foc d’Olot, amb diferents muntatges efímers a diferents emplaçaments de la ciutat. L’Escola participa des de ja fa nou edicions al festival amb la voluntat d’aprendre i col·laborar activament en la vida cultural de la ciutat d’Olot. Lluèrnia ha estat un camp d’experimentació per a alumnes i professors en què els diferents projectes proposats en les edicions passades han treballat la llum des de les emocions en l’entorn incomparable del claustre del Carme.

Enguany el projecte ha estat Sýnthesis, un projecte que ens ha captivat a través de la llum, els reflexos i el so, creant un espai hipnòtic i carregat de força que no ha deixat a ningú indiferent.

Aquí podeu veure un vídeo de la intervenció.

Alumnes: Georgina Bahí, Alèxia Bahí, Sara Boix, Elisabet Carbonell, Imma Castellanos, Andreu Gelabert, Sara Lanzas, Nil Martí, Roger Molina, Claudia Andrea Negreiros, Marc Pérez i Marc Vergés

Coordinador tècnic i material: Salvador Capellà

Tutors: Xavier Moliner i Manel Quintana