Premis Salvador Reixach

El passat 7 d’octubre es va celebrar la 23a edició dels Premis Salvador Reixach a Santa Pau. Dos dels alumnes de l’escola van ser guardonats amb primers premis. En la categoria d’Arts i comunicació, dels projectes finals de Cicles formatius, la Núria Galán Martínez, alumna del Cicle de Grau Superior de Decoració, va obtenir un premi per Ment activa, un projecte que planteja la reforma d’un espai adaptat a persones amb TDAH.

En la categoria d’Arts i disseny dels treballs de recerca de Batxillerat, en Joel Rodríguez alumne de Batxillerat d’Arts, va obtenir un premi per Skogur, la creació d’un curtmetratge fet amb stopmotion, un ampli treball de recerca, experimentació i creació en el camp de l’animació stopmotion.

Enhorabona Núria i Joel pels vostres magnífics projectes. I felicitats també a la resta dels participants de l’Escola per la gran qualitat dels treballs presentats.