XI Premi Eva Toldrà

Entrega dels guardons del XI Premi Eva Toldrà d’Il·lustració i conferència a càrrec de la il·lustradora Pilarín Bayès, il·lustradora de llibres i contes.

El divendres 14 d’octubre es van fer els lliuraments de la XI edició dels Premi Eva Toldrà que s’atorguen als millors Projectes Finals dels CFGS d’Il·lustració de les escoles d’art públiques de l’àmbit català. Aquest any s’ha comptat amb l’entranyable i inigualable la Pilarín Bayés que va captar l’atenció de tot l’auditori amb el seu fer i ser.

Els projectes guardonats van ser: 1r premi per “Nadryv” d’Albert Domènech de l’Escola Serra i Abella / 2n premi per “Mellitus” Jonán Vidal també de l’Escola Serra i Abella / 2 accèssits: “Temporal” de Sònia Genestar de l’Escola Massana i “La lluna es vesteix de gala” de Clara Hernández de l’Escola d’Art de Tarragona.

En la categoria Escola d’Art d’Olot: “Rufus” de Sara Ripoll i per últim en la categoria de millor llibre il·lustrat en format paper i publicat per l’editorial Comanegra “El camí dels ocells” d’Ona Cepero també de l’Escola d’Art d’Olot. Un reconeixement a la feina i l’aprenentatge de l’alumnat per continuar amb el seu seguir. Enhorabona!