XII Premi Eva Toldrà

Entrega dels guardons del XII Premi Eva Toldrà d’Il·lustració i conferència a càrrec de la il·lustradora Eva Sánchez.

El dimecres 11 d’octubre es van fer els lliuraments de la XII edició dels Premis Eva Toldrà d’il·lustració que s’atorguen als millors Projectes Finals dels Cicles Formatius Artístics Superiors de les escoles d’art públiques de l’àmbit català. Aquest any s’ha comptat amb la il·lustradora Eva Sánchez que va compartir la seva tasca professional al món de la il·lustració i la importància del dibuix i del fet de dibuixar.  Els projectes guardonats van ser: 1r premi per “Entrar en foc” de Marpa Parreu de l’Escola d’Art d’Olot / 2n premi ex aequo per “L’Univers Cristòfol” Guadalupe Amongero de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol de Lleida /  2n premi ex aequo per “El gran assalt” Meritxell Comajuncosas de l’Escola d’Art de Manresa / 2 accèssits: “Els sabors també s’enyoren” de Sara Ventura de l’Escola Massana de Barcelona i “Records d’una trementinaire” de Susana Calvo de l’Escola Serra i Abella de l’Hospitalet de Llobregat.

En la categoria Escola d’Art d’Olot: “Natura entintada” d’Àlex Planella.

Els premis un cop més són un reconeixement a la feina i l’aprenentatge de l’alumnat per continuar amb el seu seguir. Enhorabona!

Fotos: Júlia Barceló i Fàtima Fàbregas