Menció Premis COAC “Synthesis”

El passat divendres 2 de juny, es va dur a terme el lliurament dels Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona. En aquesta edició el campus Olot de l’ESDAPC, hi tenia una obra selecciona la qual va obtenir finalment una Menció Especial del jurat en la categoria d’espais efímers.

El projecte Synthesis, realitzat dins el marc de l’última edició de “Lluèrnia, festival de llum i foc d’Olot”. L’espai va ser dissenyat pels alumnes de l’assignatura optativa interdisciplinària, Disseny de muntatges efímers de les especialitats de disseny gràfic i disseny d’interiors.

Els alumnes i les alumnes: Georgina Bahí, Alexia Bahí, Sara Boix, Elisabet Carbonell, Imma Castellanos, Andreu Gelabert, Sara Lanzas, Nil Martí, Roger Molina, Claudiandrea Negreiros, Marc Pérez i Marc Vergés. Tutors: Xevi Moliner i en Manel Quintana amb el suport tècnic i material d’en Salvador Capellà.

Enllaç a la web dels premis https://www.premisarquitecturagirona.cat/