L’Escola D’Art D’Olot Com A Centre De Formació Professionalitzadora

L’Escola d’Art d’Olot com a centre de formació professionalitzadora

Des de l’Escola d’Art d’Olot oferim formació professionalitzadora, enfocada a les necessitats i requeriments del món laboral actual. Som un centre amb una llarga trajectòria, més de 200 anys d’història. Aquest tret diferencial ens ha convertit en tot un referent en l’àmbit de l’ensenyament d’arts i disseny postobligatoris.

Som una escola oficial pública, l’única del sector en les comarques gironines, amb uns valors molt definits. Oferim una formació de qualitat i excel·lència. La nostra oferta educativa és única i es basa en el treball competencial.

A través de la realització de projectes reals i de la col·laboració amb les empreses, aconseguim que els nostres alumnes tinguin una educació enfocada a les demandes laborals actuals.

Des de l’Escola d’Art d’Olot oferim una formació professionalitzadora. Els nostres estudis superiors en disseny gràfic i disseny d’interiors i els cicles de grau mitjà i grau superior que oferim estan enfocats a uns continguts específics per cobrir totes les necessitats del món que ens envolta.

Gràcies a la realització de pràctiques en empreses i a aquesta formació professionalitzadora i de qualitat, aconseguim que el 70% dels nostres alumnes que finalitzen els estudis aconsegueixin feina. El reflex de la feina ben feta i d’un ensenyament enfocat al món laboral.

Formació professionalitzadora a l’Escola d’Art d’Olot

Des de l’Escola d’Art d’Olot posem a disposició dels nostres estudiants una formació professionalitzadora. Els estudis que trobaràs al nostre centre són específics i estan enfocats a cobrir les diferents necessitats i requeriments presents, avui en dia, en les empreses i en la societat en la qual vivim.

Aquest tret diferencial és important a l’hora de buscar feina i de la inserció laboral per part de l’estudiant. Formem professionals amb experiència en el sector i amb uns coneixements concrets, únics i de qualitat.

A partir de projectes reals, pràctiques en empreses i una metodologia Learning by doing, aconseguim que els nostres estudiants incorporin coneixements actuals, desenvolupin la seva part més creativa i siguin crítics en les diferents circumstàncies en les quals es trobaran fora del centre de formació.

Volem que el nostre alumnat estigui 100% preparat pel món professional i per la societat en la qual ens trobem. Amb la nostra metodologia aconseguim preparar estudiants competents i que compleixen amb tots els requeriments que es demanen a dia d’avui en el sector de les arts i el disseny.

Vine a estudiar en un centre referent en els ensenyaments d’art i disseny. Aprofita la formació professionalitzadora que oferim i forma’t de manera específica, amb continguts i pràctiques enfocades al món laboral. Demana més informació i coneix tots els estudis que disposem.