Aprèn A Crear Models 3D, Motlles I Art Toys A L’Escola D’Art D’Olot!

Aprèn a crear models 3D, motlles i art toys a l’Escola d’Art d’Olot!

T’agradaria dedicar-te al món del modelatge? El CFGS en Models 3D, motlles i art toys que impartim a l’Escola d’Art d’Olot pretén formar professionals especialitzats en la creació d’elements artístics, ornamentals o decoratius a través de les tècniques de motlles.

Aquest grau superior té un enfocament eminentment pràctic i està orientat a l’aprenentatge de les tècniques de modelatge més demandades en l’actualitat. Així doncs, els estudiants treballen amb recursos innovadors com són les aplicacions digitals, la impressió 3D i el fresat per control numèric, però també amb altres mètodes tradicionals.

L’eix central del cicle comprèn la realització de tres projectes principals: la creació d’un element de caracterització d’un personatge, la creació d’un model tridimensional per a un museu i la creació d’un art toy. Per a fer-ho, els alumnes treballen en equip i col·laboren amb experts d’altres àrees, com ara productors, fotògrafs, il·lustradors, dissenyadors gràfics o escultors.

Algunes activitats es realitzen en col·laboració amb cicles d’altres famílies, com ara dels graus superiors d’Il·lustració, Gràfic i Fotografia. D’aquesta manera, es fomenten les sinergies entre l’alumnat, així com la multidisciplinarietat dels ensenyaments artístics

Els estudis es desenvolupen en dos cursos acadèmics i tenen una durada de 2.000 hores, de les quals 118 hores es reserven a la realització de pràctiques en empreses de prestigi d’àrees relacionades i en tallers de caràcter artesanal i/o artístic. Aquesta oportunitat facilita la transició de l’alumnat al món laboral i contribueix a la cerca de feina.

A la nostre escola trobaràs tallers equipats amb un gran ventall de materials, com ara argiles polimèriques, oil based clays, resines, silicones, vinils o plastilina. Perquè puguis aconseguir resultats professionals, també aprendràs les principals tècniques de retoc i acabats de superfície.

En completar el CFGS, obtindràs el títol de tècnic/a superior d’arts plàstiques i disseny en motlles i reproduccions escultòriques, que t’habilita per a continuar els teus estudis o accedir directament al mercat laboral. Aquesta titulació t’obre les portes a sectors tan diversos com l’art, la cultura, el cinema, les joguines o la restauració d’obres escultòriques.

Una altra opció interessant és optar per la fórmula 2+1, que permet cursar dos cicles formatius de grau superior (CFGS en Models 3D, motlles i Art Toys i CFGS d’Escultura aplicada a l’espectacle) en només tres cursos acadèmics. D’aquesta manera, s’ofereix a l’alumne una formació més transversal.

A l’Escola d’Art d’Olot disposem d’una àmplia oferta formativa basada en la creativitat i innovació. Si vols cursar  aquests estudis, inscriu-te a la prova d’accés de la convocatòria de setembre!