Endinsa’t En El Món De La Fotografia Amb El Cicle De Grau Superior De Fotografia

Endinsa’t en el món de la fotografia amb el cicle de grau superior de Fotografia

T’apassiona la fotografia? A l’Escola d’Art d’Olot impartim el Cicle Formatiu de Grau Superior de Fotografia, una formació que aborda l’àmbit fotogràfic des d’una perspectiva propia d’un centre especialitzat en els ensenyaments d’arts plàstiques i disseny.

Al CFAS en Fotografia de l’Escola d’Art d’Olot tenim clar que l’alumne/a no només ha de formar-se a un nivell tècnic i controlar el llenguatge fotogràfic, sinó que també ha de desenvolupar la part conceptual i creativa, tant en la vessant artística com en l’aplicada. La creativitat és la capacitat que ajudarà el professional a diferenciar-se d’un altre que també controli les eines. L’Escola d’Art creiem que formar tècnicament, però també creativament el nostre alumnat és la manera de donar un perfil íntegre al futur professional i fer que creixi en un món laboral tan competitiu com l’actual. És imprescindible formar professionals de la imatge que comuniquin, innovin, trenquin esquemes i que amb el seu talent destaquin enmig de la saturada producció visual que ens envolta.

El pla d’estudis de cicle compta amb les assignatures de fonaments de la representació i l’expressió visual, història de la fotografia, llenguatge i tecnologia audiovisual, mitjans informàtics, tècnica fotogràfica, teoria de la imatge i teoria fotogràfica.

El cicle es planteja per treballar en equip i amb col·laboracions en projectes fotogràfics reals, com per exemple als festivals MOT de Girona i Olot, Inund’ART de Girona o Fineart d’Igualada. A més, es facilita la presentació dels projectes a concursos de fotografia com el Premi de Joves Fotògrafs de la Diputació de Girona.

També es potencia la interdisciplinarietat amb altres estudis de l’Escola d’Art d’Olot. A tall d’exemple, es col·labora amb els cicles superiors d’Il·lustració i Escultura i Motlles en el projecte del segell d’excel·lència de Girona.

Generem sinergies amb el territori i el propi sector de les arts i el disseny. D’aquesta manera, l’alumnat participa en activitats i tallers, com el taller de fotografia de paisatge amb la fotògrafa Tanit Plana o les visites al centre de la Imatge de Girona, TV3 o Scan.

L’equip docent de l’escola prové del món de les belles arts i dels mitjans audiovisuals. Tots ells compten amb una llarga trajectòria en el sector i la majoria es troba en actiu, combinant la tasca docent amb el desenvolupament professional de la seva especialitat.

Durant els estudis, l’alumne/a té la possibilitat de participar en programes d’Erasmus i/o formar-se dins l’entorn professional (FEP).

Descobreix l’oferta de pràctiques del grau superior de Fotografia

Aquests estudis ofereixen 280 hores de pràctiques en empreses relacionades amb la comunicació visual. L’estudiant pot triar entre agències de publicitat, editorials, estudis de disseny, fotografia, premsa, productores de cinema o productores de televisió.

L’objectiu de la nostra oferta de pràctiques és potenciar la inserció laboral de l’alumnat, que pot treballar de manera independent o en col·laboració amb altres professionals.

Descobreix totes les característiques del grau superior de Fotografia.

Inscriu-te a la prova d’accés de la convocatòria de setembre!